Povecanje kota koles

Moderator: SD.com team

Povecanje kota koles

Postby LMG » Mon Sep 19, 2005 9:41 pm

Na driftworksu o tem tece ta debata:
http://www.driftworks.co.uk/forum/showt ... ight=angle
Upam, da se bom s tem lahko poigral ?e pred mobikrogom. 8)
Je kdo od vas ?e kaj delal na tem?
LMG
K.I.T.T.
 
Posts: 145
Joined: Fri Aug 19, 2005 7:40 pm

Postby Eddy » Tue Sep 20, 2005 12:51 pm

Kako se misli? poigrati stem? meni ni povsem jasno kako se to izvede.... :?
E30 325iDA....
DA does not stand for Diesel Automatic...
...it stands for Drift Alterd....
User avatar
Eddy
Mr.PIMP
 
Posts: 453
Joined: Sun Aug 21, 2005 6:51 pm
Location: ljubljana-dravlje

Postby Chieftec » Tue Sep 20, 2005 1:57 pm

Eddy wrote:Kako se misli? poigrati stem? meni ni povsem jasno kako se to izvede.... :?


Nisi edini :wink:
User avatar
Chieftec
Gazda
 
Posts: 624
Joined: Sat Jun 17, 2006 7:01 pm
Location: Ljubljana

Postby eraserr » Tue Sep 20, 2005 3:02 pm

Eddy wrote:Kako se misli? poigrati stem? meni ni povsem jasno kako se to izvede.... :?


Na e30 te?je kot na e36
eraserr
Redni uporabnik
 
Posts: 55
Joined: Wed Aug 24, 2005 2:25 pm

Postby Siljo » Tue Sep 20, 2005 3:11 pm

hi all

kukr jest to razumem se morajo koncniki zamenat.(tie-rods)
Volanska letev, ki gre levo-desno ima na vsako stran 1,5 obrata, nato se zadane v tie-rod.

ce kupis/naredis drugacen tie-rod, ki je narejen tako da po 1.5 obrata nima matice, ki bi dolocila koncni kot koles pri obracanju je omejitev le celo pesto kolesa (tisti dela ki se obraca pri zavijanju).

Na zgornjem linku so tudi slikce in se lepo vidi da so tie-rodi tanjsi.

Upam da me bo kdo razumel, ce pa ne pa shit happens :evil:

ze kar nekaj casa razmislam da bi kej podobnga sam naredu, ker te zadeve so kr drage. (180 eurov ce me spomin ne vara)

Lp Siljo
Powerd by 200sx S12
Siljo
NISMO-Nepremicnine
 
Posts: 34
Joined: Sat Sep 17, 2005 3:18 pm
Location: Ljubljana

Postby eraserr » Tue Sep 20, 2005 3:22 pm

Aha govora je v tem kotu sem sedaj videl, koliko se kolesa zavrtijo. Hja, nekako ne ?tekam zakaj bi teli tie-rodi karkoli pripomogli k temu, kar sem zasledil je da zmanj?ajo bump-steer, karkoli ?e je to :)

Da pa dejansko opazno poveca? ta kot pa pomoje rabi? ali vrezat dodatne zobe v volansko letev, ce ima le ta ?e kaj rezerve.

Drug nacin je pa da premakne? vpetje volanskega koncnika bolj proti vpetju roke, vendar to pa ni ravno enostaven postopek.
eraserr
Redni uporabnik
 
Posts: 55
Joined: Wed Aug 24, 2005 2:25 pm

Postby Siljo » Tue Sep 20, 2005 4:55 pm

driftworks:

The Tein tie rods have an extended threaded section where they go into the rack that means you can safely run a spacer where it would not be safe to do so using the standard tie rods.
It's the spacer that means the steering angle is increased as they basically allow the rod to go inside the rack further before it hits the end of the rack casing.
Tein have made the spacer exactly the right size to allow maximum limit of angle before the hub hits the stops on the lower arm.


vidu sm pa ze slikce k so sami to nardil :D :D
mogoce kdo ve kje bi se dobil "premikajoci del- un srauf k je v nekem lezaju" (nimam pojma koko se temu rece)?
:oops:

Lp
Powerd by 200sx S12
Siljo
NISMO-Nepremicnine
 
Posts: 34
Joined: Sat Sep 17, 2005 3:18 pm
Location: Ljubljana

Postby LMG » Tue Sep 20, 2005 8:45 pm

Danes sem ?e na?tudiral kako se bom lotil zadeve. Par stvari mi ?e ne gre v racun, ampak do mobija bo kot ?e vecji :evil:
LMG
K.I.T.T.
 
Posts: 145
Joined: Fri Aug 19, 2005 7:40 pm

Postby eraserr » Tue Sep 20, 2005 10:27 pm

Siljo ma? prov, sem mal prevec povr?no prebral. Torej notranje bucke pri letvi so drugacne tako da se letev lahko vec premakne. Zunanji pa so za zmanj?anje bump steera.

Samo se mi zdi tam iz tiste slike da se kolo ne obrne ravno ful velik vec. Po filingu bi reku da se pri e30 serijsko ene tok obrne.
eraserr
Redni uporabnik
 
Posts: 55
Joined: Wed Aug 24, 2005 2:25 pm

Postby PiLLLe » Wed Sep 21, 2005 12:28 am

Nebi bilo slabo ce bi vi fantje nekje staknili volanski sistem od tistih dobro znanih angleskih taxi-jev. tisto bi bilo pomoje za drift idealno.
User avatar
PiLLLe
Profesijonalac
 
Posts: 334
Joined: Thu Aug 18, 2005 5:38 pm
Location: Lublana

Postby Mitja » Wed Sep 21, 2005 10:59 pm

Ne pozabiti na zavorne cevi, ker so ponavadi zelo na?ponane ?e serijsko.
/_/_/III*III\_\_\ ...............objects in mirror are losing
Mitja
Novinec
 
Posts: 8
Joined: Sat Aug 20, 2005 8:04 pm
Location: Ljubljana

Postby LMG » Fri Sep 23, 2005 8:28 am

Name?cene imam pletene zavorne cevi, ki so dovolj dolge, tako da mi vsaj za to ni treba skrbeti. :D
LMG
K.I.T.T.
 
Posts: 145
Joined: Fri Aug 19, 2005 7:40 pm


Return to RWD

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron