Nastavitve oziroma predelave drift avtomobila...

Moderator: SD.com team

Postby Eddy » Mon Aug 29, 2005 2:07 am

In Cimpo pravi da se mora izpopolnit :lol: :lol: :lol:
E30 325iDA....
DA does not stand for Diesel Automatic...
...it stands for Drift Alterd....
User avatar
Eddy
Mr.PIMP
 
Posts: 453
Joined: Sun Aug 21, 2005 6:51 pm
Location: ljubljana-dravlje

Postby eraserr » Mon Aug 29, 2005 12:16 pm

@LMG:

Ubistvu sem ?e enkrat pogledal kako je narejen aks?enker pri E36 in si imel ubistvu prav. Rocica je dosti manj?a kot sem mislil in zato bi bilo podlaganje spodaj cisto efektivno. Nisem sicer pomeril natancne rocice, ampak recimo tko na pribli?no bi 2,5 mm debela podlo?ka povzrocila povecanje negativnega camberja za 1 stopinjo. Za tocen podatek pa moram imeti tocno dol?ino rocice med sredino zgornjega vijaka in sredino enega od spodnjih vijakov, pa ti lahko bolj natancno povem koliko je treba podlo?it za ?eljen nagib. Nastavitev na ta nacin je ubistvu precej efektivna in enostavna pa ?e nic ni treba predelovat, tako da si se dobro spomnil.
eraserr
Redni uporabnik
 
Posts: 55
Joined: Wed Aug 24, 2005 2:25 pm

Postby iKst » Mon Aug 29, 2005 12:29 pm

A je ?e kdo tuhtal kako bi se dalo nardit camber plate ? To je tole na spodnji sliki. Nevem kako se po na?e rece. Mogoce bi se nas na?lo kak?nih 5 komadov, ki bi to vzeli, in bi lahko dali enem podrejat. Samo bi blo treba nacrt nardit :) Se kdo javi :)

Image
iKst
Profesijonalac
 
Posts: 346
Joined: Thu Aug 18, 2005 2:38 pm
Location: Trbovlje

Postby eraserr » Mon Aug 29, 2005 1:07 pm

iKst wrote:A je ?e kdo tuhtal kako bi se dalo nardit camber plate ? To je tole na spodnji sliki. Nevem kako se po na?e rece. Mogoce bi se nas na?lo kak?nih 5 komadov, ki bi to vzeli, in bi lahko dali enem podrejat. Samo bi blo treba nacrt nardit :) Se kdo javi :)


Jaz imam naceloma pogruntano kako bi naredil. Nimam sicer nacrta lahko pa povem kako bi naredil.

Koncept sem imel v mislih isti kot je tale na sliki. Modro plo?co pac da? podrejat krog, potem pa pofreza? ven tista dva utora in srednjo luknjo. ce bi imel to iz ?eleza vijake privari?, ce bi mel iz alu pa recimo vzame? neke vrste stojne vijake z ripnami in jih zabije? noter. Spodnji del ki pride na amortizer pa tudi podreja? iz okroglega materiala, potem pa ga obre?e? da pride ven kvadraten oziroma pravokoten. V notranji del je treba narediti zgoraj rob. Od spodaj tako na trdo noter zabije? sfericni le?aj (uniball) najbolje teflonski, ker navadnega tukaj ne bi mogel mazat. Notri mora jit res na trdo, da se pri sunkih ne bi staknil, ceprav je to malo verjetno ker je obremenjen izkljucno na gor. Ker mora? vzet nekoliko vecji unibal da zdr?i napor je potem njegova notranja luknja prevelika in je potrebno narediti ?e pu?o za v unibal ki bi imela luknjo veliko toliko kolikor je debel vijak amortizerja zgoraj. Naceloma je to to. ce ve? kje kupiti material in komu dat podrejat ne bi vec smel biti problem. Koncept izdelave sem opisal, samo ?e nekdo mora narisat dejanski nacrt. Jaz bi sicer to lahko naredil ker bom v prihodnosti rabil zase, vendar ?e kak?en mesec nimam casa.
eraserr
Redni uporabnik
 
Posts: 55
Joined: Wed Aug 24, 2005 2:25 pm

Postby iKst » Mon Aug 29, 2005 1:30 pm

ce bo? delal zadevo se priporocam :) Jaz o strojni?kih zadevah nimam pojma, tako da ne morem pomagat kar se nacrta tice.
iKst
Profesijonalac
 
Posts: 346
Joined: Thu Aug 18, 2005 2:38 pm
Location: Trbovlje

Postby eraserr » Mon Aug 29, 2005 3:06 pm

iKst wrote:ce bo? delal zadevo se priporocam :) Jaz o strojni?kih zadevah nimam pojma, tako da ne morem pomagat kar se nacrta tice.


Zadevo bom definitivno naredil, vendar pa lahko ?e vsaj pol leta ne. Pri trenutnem driftmobilu sem problem re?il s predelavo lukenj, izdelava novega driftmobila pa bo ?e nekaj casa cakala :(
eraserr
Redni uporabnik
 
Posts: 55
Joined: Wed Aug 24, 2005 2:25 pm

Postby Mitja » Mon Aug 29, 2005 9:20 pm

Jaz bi tudi to imel za E36. Saj vem da ?e obstaja, ampak mislim da je kar drago + narocanje iz USA :(
Gledal sem pa tiste nastavljive v vse strani.
/_/_/III*III\_\_\ ...............objects in mirror are losing
Mitja
Novinec
 
Posts: 8
Joined: Sat Aug 20, 2005 8:04 pm
Location: Ljubljana

Postby iKst » Mon Aug 29, 2005 9:22 pm

sej tudi za e30 obstaja, ampak so cene precej hude. Za ene sem se zanimal in so mi poslali ceno cca $400 :)
iKst
Profesijonalac
 
Posts: 346
Joined: Thu Aug 18, 2005 2:38 pm
Location: Trbovlje

Postby eraserr » Mon Aug 29, 2005 9:36 pm

iKst wrote:sej tudi za e30 obstaja, ampak so cene precej hude. Za ene sem se zanimal in so mi poslali ceno cca $400 :)


Kar se tice materiala bi pri?el pomoje okoli 15k sit, mogoce tudi manj, odvisno koliko so le?aji, potem pa ?e kar bi drejar vzel, tako da je dosti cenej?a alternativa, pa ?e lahko naredi? po svojih ?eljah.
eraserr
Redni uporabnik
 
Posts: 55
Joined: Wed Aug 24, 2005 2:25 pm

Postby redox » Tue Aug 30, 2005 12:14 am

kaj pa kot obracanja koles? Kako se ga poveca?

povejte kej vec tudi okoli tega. :wink: :D
Image
User avatar
redox
Redni uporabnik
 
Posts: 88
Joined: Sat Aug 20, 2005 9:47 pm
Location: Koper

Postby eraserr » Tue Aug 30, 2005 1:04 am

redox wrote:kaj pa kot obracanja koles? Kako se ga poveca?

povejte kej vec tudi okoli tega. :wink: :D


Tudi to se da. Je pa ?e nekoliko bolj zajebano. Ena varianta je da na volansko letev vre?e? ?e kak?en zob, vendar to ni vedno najbolj enostavno ce sploh je ?e prostor, pa ?e poceni ni.

Druga varianta pa je da predela? rocico vpetja volanskega koncnika na aks?enker, torej da jo zmanj?a?. Na ta nacin se pri manj?em obracanju volana kolo vec zavrti, zato se tudi koncni kot obracanja poveca, vendar pa je to spet precej kompliciran postopek, ceprav pomoje vseeno la?ji kot predelava letve.

ce ima pa kdo ?e kak?no bolj?o idejo pa kar na plan z njo :)
eraserr
Redni uporabnik
 
Posts: 55
Joined: Wed Aug 24, 2005 2:25 pm

Postby ajey_e30 » Sun Sep 04, 2005 11:50 am

@eddy supr napisan ,

mene pa zanima kaj je kej z ispu?nim sistemu?
pri mojem projektu bom eno cev dau na levo drugo na desno.
predelu bom originalni izpuh zdej me pa znima kaj nej nardim z zadnimi muflerji pa s srednim lonvom, kaj z katalizatorjem?
kaj je najbol odstranit in kako pol nadomestiti da nebo pol izgub pri moci?
User avatar
ajey_e30
Profesijonalac
 
Posts: 294
Joined: Sat Aug 27, 2005 10:10 am
Location: Ljubljana-Dravlje

Previous

Return to RWD

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron