Hidravlicna rocna zavora

Moderator: SD.com team

Hidravlicna rocna zavora

Postby LMG » Sun Aug 28, 2005 1:25 pm

Kot sem obljubil v neki drugi temi je tukaj par slik rocne zavore v mojem avtomobilu. Nekatere detajle bo treba ?e lepotno dodelati, funkcionira pa ?e bp.


Image


Image

Po naslednjem mobiju (upam da v suhem vremenu) pa porocam kako se obnese pri vi?jih hitrostih.
LMG
K.I.T.T.
 
Posts: 145
Joined: Fri Aug 19, 2005 7:40 pm

Postby Borchy » Sun Aug 28, 2005 2:05 pm

A deluje to na zadnje zavorne celjusti?
Verjetno ne deluje na zavore namenjene rocni zavori(bobnu v zadnjem disku),ali pac?

Z iKST-om sva ?e neki planirala kako bi to naredila doma, pa bi se priporocu za cimvec informacij, pa ko se naslednjic vidmo da bi mi mal pokazal kako je to izpeljano.
ce ni skrivnost, kolk pa stanejo tele after market hidravlicne rocne zavore'
Borchy
Redni uporabnik
 
Posts: 72
Joined: Sun Aug 21, 2005 8:24 am
Location: Trbovlje

Postby eraserr » Mon Aug 29, 2005 1:18 pm

Borchy wrote:A deluje to na zadnje zavorne celjusti?
Verjetno ne deluje na zavore namenjene rocni zavori(bobnu v zadnjem disku),ali pac?

Z iKST-om sva ?e neki planirala kako bi to naredila doma, pa bi se priporocu za cimvec informacij, pa ko se naslednjic vidmo da bi mi mal pokazal kako je to izpeljano.
ce ni skrivnost, kolk pa stanejo tele after market hidravlicne rocne zavore'


Zadeva deluje na zadnje celjusti torej diske, saj so lete preko olja, pakne od rocne pa so na zajlo. Tudi jaz sem o tem premi?ljeval in bi se dalo stvar narediti doma, problem je samo cilindrcek ki mora biti poseben, ker mora pri uporabi rocne blokirat dovodno linijo, da ne zavira tudi spredaj, medtem ko pa je rocna spro?cena mora cilindercek dopu?cat da gre pritisk skozi do zadnjih zavor, da le te delujejo tako kot je treba, zato je verjetno potrebno dobiti ta cilinder povsem namenski. Tisti ki je glavni za zavore verjetno ne bi bil dober, ceprav ne vem cisto tocno kako deluje.

Kaj vec bo pa luka povedal.
eraserr
Redni uporabnik
 
Posts: 55
Joined: Wed Aug 24, 2005 2:25 pm

Postby Borchy » Mon Aug 29, 2005 6:29 pm

Jaz sem razmi?ljal da bi uporabil navaden cilner ter na cevi za olje namestil enosmerne ventile.Pomoje bi bilo ceneje kot kupti namenski cilinder ali celo cel kit.
Bom ko bo cas probal izdelat zadevo pa da stestiram ce dela,tako kot sem si zamislil.
Borchy
Redni uporabnik
 
Posts: 72
Joined: Sun Aug 21, 2005 8:24 am
Location: Trbovlje

Postby eraserr » Mon Aug 29, 2005 7:32 pm

Borchy wrote:Jaz sem razmi?ljal da bi uporabil navaden cilner ter na cevi za olje namestil enosmerne ventile.Pomoje bi bilo ceneje kot kupti namenski cilinder ali celo cel kit.
Bom ko bo cas probal izdelat zadevo pa da stestiram ce dela,tako kot sem si zamislil.


Tudi jaz sem ?e razmi?ljal o tem, samo sem naletel na en problem. Recimo da da? na cev ki gre na zadnje zavore vmes cilinder. Ko ti ustvari? v cilindru pritisk, bi ta verjetno naredil pritisk tudi na sprednje zavore ali ne? Potem ce da? enosmerni ventil pred cilinder tako da prepu?ca samo za nazaj pa pride do tega problema, da ko bi pritisnil normalno zavoro, da olje skozi ta ventil ne bi ?lo vec nazaj. ce seveda sploh pravilno razmi?ljam.

Vendar je verjetno tole malce drugace povezano. Ali kdo ve kako deluje glavni zavorni cilinder? Kolikor jaz vem ima na vrhu dovod olja, potem pa ima dva izhoda. Eden gre verjetno na sprednje zavore, drugi pa na zadnje. Sedaj pa vpra?anje, ce ustvari? v cevi od zadnjih zavor pritisk ali se pozna to povratno tudi na prednjih zavorah in obratno ali ne. Ker ce to med seboj ne bi vplivalo, potem bi verjetno ?lo kar z obicajnih cilindrom in brez enosmernih ventilov.

ce bo? kaj odkril povej.
eraserr
Redni uporabnik
 
Posts: 55
Joined: Wed Aug 24, 2005 2:25 pm

Postby Borchy » Mon Aug 29, 2005 8:59 pm

Jaz sem mislil namestiti nepovratni ventil na dovode ki bi pri?li iz tega cilindra ki bi bil za rocno zavoro, na dovod do zadnjih koles pa bi bili T komadi(razdelilci).
Menim da bi to ?lo brez da bi vplivalo na zavore.
Borchy
Redni uporabnik
 
Posts: 72
Joined: Sun Aug 21, 2005 8:24 am
Location: Trbovlje

Postby eraserr » Mon Aug 29, 2005 9:32 pm

Borchy wrote:Jaz sem mislil namestiti nepovratni ventil na dovode ki bi pri?li iz tega cilindra ki bi bil za rocno zavoro, na dovod do zadnjih koles pa bi bili T komadi(razdelilci).
Menim da bi to ?lo brez da bi vplivalo na zavore.


Mo?no je da bi delalo, je pa treba sprobat preden bomo zares vedeli :)
eraserr
Redni uporabnik
 
Posts: 55
Joined: Wed Aug 24, 2005 2:25 pm

Postby Nixxon » Fri Sep 09, 2005 10:11 am

Potem navadne rocne zavore sploh ni vec al je kako drugace speljana?
Nixxon
Profesijonalac
 
Posts: 187
Joined: Sun Aug 28, 2005 12:00 am

Postby ajey_e30 » Fri Sep 09, 2005 1:02 pm

Nixxon wrote:Potem navadne rocne zavore sploh ni vec al je kako drugace speljana?


pomoje da jo sploh ni ... zakaj bi jo pa rabu??? :roll:
User avatar
ajey_e30
Profesijonalac
 
Posts: 294
Joined: Sat Aug 27, 2005 10:10 am
Location: Ljubljana-Dravlje

Postby Slide » Fri Sep 09, 2005 3:27 pm

ajey_e30 wrote:
Nixxon wrote:Potem navadne rocne zavore sploh ni vec al je kako drugace speljana?


pomoje da jo sploh ni ... zakaj bi jo pa rabu??? :roll:


Odvisno...ce ima? avto samo za na MK, potem res bolj malo, drugace je pa tak?na rocna neuporabna za ustavljanje na klancih, ker baje pocasi popusti :wink:
Image
Understeer is when the driver is scared, Oversteer is when the passengers are scared
User avatar
Slide
Addicted to oversteer
 
Posts: 75
Joined: Mon Aug 22, 2005 10:36 am
Location: Trbovlje

Postby ajey_e30 » Fri Sep 09, 2005 5:05 pm

Slide wrote:
ajey_e30 wrote:
Nixxon wrote:Potem navadne rocne zavore sploh ni vec al je kako drugace speljana?


pomoje da jo sploh ni ... zakaj bi jo pa rabu??? :roll:


Odvisno...ce ima? avto samo za na MK, potem res bolj malo, drugace je pa tak?na rocna neuporabna za ustavljanje na klancih, ker baje pocasi popusti :wink:


no luka jo pomoje ne rab ( vsaj to mislm da je uprasu niko)
User avatar
ajey_e30
Profesijonalac
 
Posts: 294
Joined: Sat Aug 27, 2005 10:10 am
Location: Ljubljana-Dravlje

Postby Eddy » Sat Sep 10, 2005 12:02 pm

Ko bomo mojega predelali na hidr. rocno bom pustil zraven ?e osnovno rocno za parkiranja itd....
E30 325iDA....
DA does not stand for Diesel Automatic...
...it stands for Drift Alterd....
User avatar
Eddy
Mr.PIMP
 
Posts: 453
Joined: Sun Aug 21, 2005 6:51 pm
Location: ljubljana-dravlje

Postby ajey_e30 » Sat Sep 10, 2005 5:15 pm

Eddy wrote:Ko bomo mojega predelali na hidr. rocno bom pustil zraven ?e osnovno rocno za parkiranja itd....


stari bo? meu rock kt avion :wink:
User avatar
ajey_e30
Profesijonalac
 
Posts: 294
Joined: Sat Aug 27, 2005 10:10 am
Location: Ljubljana-Dravlje

Postby LMG » Sat Sep 10, 2005 6:44 pm

Navadne rocne ni vec, ker je stiska s prostorom.
Eno vpra?anje: Je kdo ?e na?el kak?en site z takimi dodatki? Na?a ekipa bo potrebovala ?e vsaj dve (oz vsaj dva cilindercka) in fino bi bilo vedeti kje se stvar dobi, cene, dobavljivost v Slo itd. (Svojo rocno sem cisto slucajno nerabljeno dobil od Slo dirkaca.)
LMG
K.I.T.T.
 
Posts: 145
Joined: Fri Aug 19, 2005 7:40 pm

Postby LMG » Sat Sep 10, 2005 6:58 pm

Borchy wrote:Jaz sem mislil namestiti nepovratni ventil na dovode ki bi pri?li iz tega cilindra ki bi bil za rocno zavoro, na dovod do zadnjih koles pa bi bili T komadi(razdelilci).
Menim da bi to ?lo brez da bi vplivalo na zavore.

Borchy, mislim da to ne bi delovalo. ce bi naredil kot pravi? ti, bi z vsakim potegom rocne zavore ustvaril pritisk v celotnem vodu od glavnega cilindra do zadnjih celjusti, ki bi se spro?cal tako, da bi odvecno olje odteklo v posodico za olje glavnega cilindra, ki bi se hitro prevec napolnila, dokler bi pa ta pritisk ?e obstajal, bi pa zelo verjetno zaviral zadnja kolesa, cesar pa se ne bi razveselil, saj potrebuje? samo trenutno blokiranje zadnjih koles, poleg tega pa ?e ucinek ne bi bil dober, saj bi se sila porazgubila naprej in nazaj po vodu, pri cemer spredaj ne bi naletela na odpor.
ce sem te prav razumel bi imel pri rocni zavori poseben rezervoarcek za zavorno olje, torej bi ti v tem zaradi nepovratnega ventila olja hitro zmanjkalo.
Tudi sam sem veliko razmi?ljal o tem projektu preden sem se ga lotil, bil sem pri Jemcu, ki mi je potrpe?ljivo razlo?il princip delovanja take rocne zavore na avtomobilih z enokro?nim sistemom zadnjih zavor in tistih z dvokro?nim sistemom. Najla?ja varianta je kupiti tak cilindercek in sam narediti ohi?je in primeren vzvod zanj.
LMG
K.I.T.T.
 
Posts: 145
Joined: Fri Aug 19, 2005 7:40 pm

Next

Return to RWD

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron