Page 2 of 2

PostPosted: Sun Sep 11, 2005 12:03 pm
by Borchy
Saj verjetno ima? kar prav. Mi bo? v ?ivo razkazal zadevo pa bom pol vidu a bi se kej dal al ne!

PostPosted: Mon Sep 12, 2005 9:45 am
by Nixxon
ajey_e30 wrote:
Slide wrote:
ajey_e30 wrote:
Nixxon wrote:Potem navadne rocne zavore sploh ni vec al je kako drugace speljana?


pomoje da jo sploh ni ... zakaj bi jo pa rabu??? :roll:


Odvisno...ce ima? avto samo za na MK, potem res bolj malo, drugace je pa tak?na rocna neuporabna za ustavljanje na klancih, ker baje pocasi popusti :wink:


no luka jo pomoje ne rab ( vsaj to mislm da je uprasu niko)


Eddy wrote:Ko bomo mojega predelali na hidr. rocno bom pustil zraven ?e osnovno rocno za parkiranja itd....


Zato, ja.

PostPosted: Sun Oct 02, 2005 11:57 am
by redox
v trstu je ena trgovina specializirana za take dirka?ke zadeve in
sem videl da ima tudi hidravlicne rocne od wilwood, sam sem
pozabil vpra?at za ceno. naslednjic ko grem bom vpra?al in porocam.

PostPosted: Sun Oct 02, 2005 1:47 pm
by LMG
redox wrote:v trstu je ena trgovina specializirana za take dirka?ke zadeve in
sem videl da ima tudi hidravlicne rocne od wilwood, sam sem
pozabil vpra?at za ceno. naslednjic ko grem bom vpra?al in porocam.

Naredi ?e kak?no slikco, da vidimo kako kvalitetna je izdelava. Cimpo jo je pred kratkim kupil pri Sinterju( ?la bo v projekt 325e36 :evil: ), cena 210 eur s cilinderckom.

PostPosted: Thu Oct 06, 2005 10:54 am
by Borchy
@LMG:a se je Cimpi tut odlocu da bo zamenjal drift mobil, al bosta imela zdaj s Tomom vsak svojega?
A mogoce ve? proizvajalca te rocne ki jih imajo pri sinterju.?

PostPosted: Thu Jan 24, 2008 9:49 am
by pernat_b
tud jz se priporocam za ta podatek

PostPosted: Sat Jan 26, 2008 4:08 pm
by jay
dokaj ugodne hid.rocne imajo tudi na sandtler
klik na iterieur - fly off

PostPosted: Fri Feb 22, 2008 10:44 pm
by davor
ja se strinjam z lmg-jem