Fwd driftanje

Moderator: SD.com team

Fwd driftanje

Postby AlanQ4 » Sat Aug 27, 2005 8:46 pm

Vidim da je tema ?e prazna pa bom napisal moje izku?nje o driftanju na sprednji pogon.
Pomembno je da ima avto spredaj cimbolj?i grip tako da je kontroliranje z volanom lahko medtem ko ti odna?a zadek. Seveda je treba imeti kar mocan motor da lahko vlece? drift cimdlje, kajti pri sprednjem pogonu se med driftanjem zadnje gume vrtijo zelo poredko, oziroma samo takrat ko zadek ?e prevec uide in je treba spustiti rocno da se kontrolira kot drsenja. Seveda se da driftati tudi brez rocne z takoimenovanim scandinavian flickom ali pa z rahlim tapkanjem zavore v vstopu v zavoj ko zaradi prenosa te?e zadek zgubi oprijem, vendar je te?ko vleci tak drift dolgo v ovinek ker lahko spusti tudi sprednji del avta. Zadek mora biti trd in lahek vendar je treba dobiti pravo razmerje kajti drugace je lahko prehiter za kontroliranje. Hendikep za FWD driftarje pa je tudi to da imajo vecino casa samo eno roko na volanu in je avto te?je kontrolirati ker volan ?e tako trga iz rok zaradi sprednjega pogona.

En lep primer driftanja po suhem z FWD avtom ki ima vse na?tete lastnosti, dober oprijem spredaj, lahek zadek z slabim oprijemom (ozke gume) in dosti konjev pod mot. pokrovom.
http://home.comcast.net/~loadup03/ffdrift.wmv
http://home.comcast.net/~loadup03/cv4.wmv

Napisano je bolj po domace in sigurno ?e kaj manjka, so pa to moje lastne izku?nje.
User avatar
AlanQ4
Alfa 33 Drifter
 
Posts: 364
Joined: Sat Aug 27, 2005 1:47 am
Location: Lj

Postby irCAR81 » Sat Aug 27, 2005 8:50 pm

Mislm da je poleg mocnega motorja za take vragolije k so na filmcku prikazane ZELO potrebna tudi zapora diferenciala. Drugace zgleda vse skupi precej bolj bogo..
User avatar
irCAR81
Moderator
 
Posts: 205
Joined: Wed Aug 17, 2005 11:28 am
Location: Kaselj

Postby PiLLLe » Sun Aug 28, 2005 12:14 pm

Pa da nepozabimo na gume ki morajo biti dobre ker pri velikih hitrostih se use dogaja malce hitreje in je dobro ce ga lahko ob napaki hitro ustavis/umiris. Pri mejhnih hitrostih je skoda dobrih gum ker jih dobesedno trga. Vsaj taka so moja opazanja.
User avatar
PiLLLe
Profesijonalac
 
Posts: 334
Joined: Thu Aug 18, 2005 5:38 pm
Location: Lublana

Postby PLAYGAME » Sun Aug 28, 2005 1:02 pm

PiLLLe wrote:Pa da nepozabimo na gume ki morajo biti dobre ker pri velikih hitrostih se use dogaja malce hitreje in je dobro ce ga lahko ob napaki hitro ustavis/umiris. Pri mejhnih hitrostih je skoda dobrih gum ker jih dobesedno trga. Vsaj taka so moja opazanja.


Bi se lahko reklo,da ima? prve gume odlicne, zadnje pa trde in mogoce celo (slabe), za dobr drift!
User avatar
PLAYGAME
GT4 Drifter
 
Posts: 170
Joined: Fri Aug 19, 2005 9:16 am
Location: NM

Postby Slide » Sun Aug 28, 2005 1:04 pm

PLAYGAME wrote:
PiLLLe wrote:Pa da nepozabimo na gume ki morajo biti dobre ker pri velikih hitrostih se use dogaja malce hitreje in je dobro ce ga lahko ob napaki hitro ustavis/umiris. Pri mejhnih hitrostih je skoda dobrih gum ker jih dobesedno trga. Vsaj taka so moja opazanja.


Bi se lahko reklo,da ima? prve gume odlicne, zadnje pa trde in mogoce celo (slabe), za dobr drift!


To zna bit dvorezen mec---odnese ?e, samo potem se ulovit ne pusti...in ma? piruete, kar pa s FWD ponavadi ni najbolj zabavno :D Ga potegne za nosom potem ko je najmanj treba...pomo?nosti v notranji robnik :lol:
Image
Understeer is when the driver is scared, Oversteer is when the passengers are scared
User avatar
Slide
Addicted to oversteer
 
Posts: 75
Joined: Mon Aug 22, 2005 10:36 am
Location: Trbovlje

Postby PLAYGAME » Sun Aug 28, 2005 1:09 pm

Slide wrote:
PLAYGAME wrote:
PiLLLe wrote:Pa da nepozabimo na gume ki morajo biti dobre ker pri velikih hitrostih se use dogaja malce hitreje in je dobro ce ga lahko ob napaki hitro ustavis/umiris. Pri mejhnih hitrostih je skoda dobrih gum ker jih dobesedno trga. Vsaj taka so moja opazanja.


Bi se lahko reklo,da ima? prve gume odlicne, zadnje pa trde in mogoce celo (slabe), za dobr drift!


To zna bit dvorezen mec---odnese ?e, samo potem se ulovit ne pusti...in ma? piruete, kar pa s FWD ponavadi ni najbolj zabavno :D Ga potegne za nosom potem ko je najmanj treba...pomo?nosti v notranji robnik :lol:


ja stvar je kr te?avna, pa ?e ce ima? manj kot recimo 130hp ?e te?je, en recem za mokro-sne?no podlago,neha se ko je asvalt fino razgret!

Mogoce je ?e dosti, da so zadnje gume vsaj za 1bar prevec napolnjene, prve malo manj in obvezno zadnje malo slab?e gume, sej da se ,sm ni tako veselje, kot zadnji pogon!
User avatar
PLAYGAME
GT4 Drifter
 
Posts: 170
Joined: Fri Aug 19, 2005 9:16 am
Location: NM

Postby AlanQ4 » Sun Aug 28, 2005 1:33 pm

Jaz z mojimi 98 konji moram poseci po drasticnih ukrepih za dolge drifte. Zadaj 10 let stare michelinke ?irine 155 in napolnjene na 3.5 bara, spredaj pa cim bolj?e gume mere 165 ali 175 napumpane na cca. 2.5 do 3 bare za mobikrog.
Res pa je da sedaj ko imam gor 15-colke z bridgestone potenzo lahko izvajam drifte pri mnogo vi?ji hitrosti in bolj kontrolirano.
User avatar
AlanQ4
Alfa 33 Drifter
 
Posts: 364
Joined: Sat Aug 27, 2005 1:47 am
Location: Lj

Postby georg » Sun Aug 28, 2005 1:43 pm

slabe gume zadaj so samo frka..sicer ok..gre dosti la?je po?rek..samo je krivulja dosti manj predvidljiva..sem isto kot alanq4 mel potenzo zadaj..pa je blo dosti lep?e izvest in kontrolirano..je pa res, da potem rabi? precej vi?je hitrosti za malo dal?e drifte..in to je ?e bolj zabavno :)
Image
georg
Mr. Two
 
Posts: 94
Joined: Fri Aug 19, 2005 5:41 pm
Location: prekmurje

Postby cheno » Mon Aug 29, 2005 12:23 am

na svoji alfici ima? tudi zadaj stabilizator. Povej mi kako stabilizator na zadnjih kolesih vpliva na driftanje? razlike z ali brez stabilizatorja?
"izogibajte se robnikov"
cheno
Novinec
 
Posts: 16
Joined: Thu Aug 18, 2005 5:07 pm
Location: Ljubljana

Postby Slide » Mon Aug 29, 2005 9:38 am

cheno wrote:na svoji alfici ima? tudi zadaj stabilizator. Povej mi kako stabilizator na zadnjih kolesih vpliva na driftanje? razlike z ali brez stabilizatorja?


Zadek se definitvno ne nagiba vec toliko...kar je ok...ma? pa ?e mo?nost, da ce bi bil stabi pretrd, bi pa lahko zadek pretirano uhajal...ce je ravno prav trd, se lega lahko zelo izbolj?a, ker se zmanj?a understeer :wink:
Image
Understeer is when the driver is scared, Oversteer is when the passengers are scared
User avatar
Slide
Addicted to oversteer
 
Posts: 75
Joined: Mon Aug 22, 2005 10:36 am
Location: Trbovlje

Postby cheno » Mon Aug 29, 2005 5:16 pm

jest sem mislil vpra?at kako se avto obna?a med driftom?? .Razmi?ljam pa o stabilizatorju na zadnjih kolesih ker se zadek res prevec nagiba. Kak?no je pa razmerje trdote med sprednjim in zadnjim stabilizatorjem, ali je kak?no "zlato pravilo" razmerja trdote??
"izogibajte se robnikov"
cheno
Novinec
 
Posts: 16
Joined: Thu Aug 18, 2005 5:07 pm
Location: Ljubljana

Postby AlanQ4 » Mon Aug 29, 2005 5:51 pm

Jaz sem dal na alfico kar enak stabilizator kot je spredaj plus da je avto ?e zni?an in imam zadaj eibache in moram reci da je v hitrih ovinkih dolgo nevtralen, kadar pa ?elim driftati pa samo popustim gas na hitro ali pa potipam zavoro pa ritka postane lahka vendar ?e vedno nadzirljiva. Meni se zdi da se la?je drifta ker je avto bolj trd in ti da bol?i obcutek.
En ovinek kjer to rad prakticiram je ce se iz kro?nega pri leclercu pelje? proti peruzzijevi mimo rutarja in je blag ovinek v desno ter drsec asvalt, tam pripeljem z cca. 110km/h in pri vstopu v ovinek samo malo popustim gas in gre avto rahlo po?rek cel ovinek :D
User avatar
AlanQ4
Alfa 33 Drifter
 
Posts: 364
Joined: Sat Aug 27, 2005 1:47 am
Location: Lj

Postby irCAR81 » Mon Aug 29, 2005 7:48 pm

AlanQ4 wrote:En ovinek kjer to rad prakticiram je ce se iz kro?nega pri leclercu pelje? proti peruzzijevi mimo rutarja in je blag ovinek v desno ter drsec asvalt, tam pripeljem z cca. 110km/h in pri vstopu v ovinek samo malo popustim gas in gre avto rahlo po?rek cel ovinek :D

Hu, bemu boga. :) Ma? kak posnetek? Kdaj bo? spet kej vadu? Zanc smo te vidl sam predn smo dobil tvojo cifro si bil ?e doma lolj.
User avatar
irCAR81
Moderator
 
Posts: 205
Joined: Wed Aug 17, 2005 11:28 am
Location: Kaselj

Postby AlanQ4 » Mon Aug 29, 2005 8:56 pm

Ni posnetkov ker to pocnem sam in vecinoma ponoc, sej to ?e ve? :D
Sicer pa bo ?e trajal da bom drift izvajal 100% ker se zmer kej novga naucim.
User avatar
AlanQ4
Alfa 33 Drifter
 
Posts: 364
Joined: Sat Aug 27, 2005 1:47 am
Location: Lj

Postby _VeNoM_ » Fri Sep 09, 2005 4:21 am

Matr ob branju tega vsega me silite da ubavim en drift vagen :twisted:
Image
User avatar
_VeNoM_
Czechoslovakian Tuner
 
Posts: 43
Joined: Fri Sep 09, 2005 2:44 am
Location: Svukuda po malo

Next

Return to FWD

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron