Rabim nasvet za E30!

...vse kar je povezano z driftanjem

Moderators: timmy, SD.com team

Postby chris » Sat May 26, 2007 10:32 pm

M50 nimajo "frtajlerja" :smt001
lp
User avatar
chris
Redni uporabnik
 
Posts: 60
Joined: Tue Mar 20, 2007 6:53 pm
Location: KR

Postby justhim » Sat May 26, 2007 11:00 pm

:smt003 se mi je zdelo da bo na koncu nekaj takega izpadlo..govoru sm iz izkusen iz 1.8 vw motorja..mogoce pa useeno preverit kable od sveck.
Image
Image
Image
User avatar
justhim
Young gun
 
Posts: 341
Joined: Sun Apr 30, 2006 1:10 pm
Location: Slovenj Gradec

Postby timmy » Sun May 27, 2007 8:31 am

Lahko da so svecke in ti dela samo na parih cilindrih?
timmy
Moderator
 
Posts: 366
Joined: Wed Nov 02, 2005 1:05 pm
Location: Borovnica

Postby iKst » Sun May 27, 2007 10:11 am

Eddy wrote:Na vanos motorjih je LMM tako pomemben faktor da avto brez njega sploh prizge ne,tako da to ni narobe...prav tako lambda sonda-brez nje sicer dela,samo pije katastrofalno ker zaliva masino na polno.

Nevem tocno kaj bi krivil tukaj,glavo od 320 nevem ce je mozno gor montirat...


Brez LMM ne, ce je pa pokvarjen (strgana 1 zicka recimo, ali kaksna napaka na vezju) bo pa avto peljal normalno, samo moci bo manjkalo.
iKst
Profesijonalac
 
Posts: 346
Joined: Thu Aug 18, 2005 2:38 pm
Location: Trbovlje

Postby Eddy » Sun May 27, 2007 12:42 pm

4-pinski LMM ki ga ima vanos M50 ima kos tiskanega vezja za senzor--nima nobene zicke :smt002
E30 325iDA....
DA does not stand for Diesel Automatic...
...it stands for Drift Alterd....
User avatar
Eddy
Mr.PIMP
 
Posts: 453
Joined: Sun Aug 21, 2005 6:51 pm
Location: ljubljana-dravlje

Postby iKst » Sun May 27, 2007 12:56 pm

Vem kak je LMM pri teh motorjih :)

(strgana 1 zicka recimo, ali kaksna napaka na vezju)


Govorim nasplosno. Pri novejsih avtih je LMM lahko kar problematicna zadeva. Sicer vecinoma pri turbodizlih, ampak tudi na novejsih bmw bencinarjih se je ze zgodilo, da se je kak LMM pokvaril.

Simptomi so pa zelo podobni opisanim. Avto sicer dela dokaj normalno, pospesuje zvezno ampak enostavno ni prave moci.
iKst
Profesijonalac
 
Posts: 346
Joined: Thu Aug 18, 2005 2:38 pm
Location: Trbovlje

Postby B_Racing » Thu May 31, 2007 2:18 pm

Motor je vzgal.....

Cev od vode,ki pelje na glavo kjer ni termostata ni trda,se jo da zahec stisnt...

Avto mi dela normalno (brez zaletavanja) na minimumu (malenkost nad 500 obrati),edin ko ga vzgem malo polovi obrat (zaniha)...

In od 3500 ali 4000 obratou dobi en tak lep rezek zvok,prej ma bl globokega,pa se obcutno se zavrtijo obrati,tko da predvidevam da more vanos delat....razen....

Edino za en prkljucek nism gvisn,kam gre,ka tud ka sm ga podiral ni bil prkljucen....

Pr vanosu,kjer je montirana ena cev za olje,je v blizini zica,na kateri je prikljucek.....Bl natancno ne znam lih razlozit,bom pa ob prvi priliki sliko dau....

Svecke gvisno vzigajo vse,ker ne smrdi po bencinu ali ga pljuva skoz odspuh...vzge pa takoj ko kljuc obrnem....

Aja avto se ne pregreva....

Pa se prosu bi za ksno sliko,kako mate pritrjene dirkalne sedeze in 4 ali 3 tockovne pasove.....Predvsem pr sedezu.....

Hvala
B_Racing
Redni uporabnik
 
Posts: 49
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:00 pm
Location: Tolmin

Postby B_Racing » Fri Jun 01, 2007 3:37 pm

Slika prikljucka...

Image
B_Racing
Redni uporabnik
 
Posts: 49
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:00 pm
Location: Tolmin

Postby B_Racing » Sat Jun 16, 2007 3:33 pm

Mem se en micken problem...

Kako snet uno varovalo proti odvitju,ki varuje matico,na diffu,kjer je pritrjen kardan?

Hvala...
B_Racing
Redni uporabnik
 
Posts: 49
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:00 pm
Location: Tolmin

Postby PiLLLe » Sat Jun 16, 2007 3:37 pm

a nima samo tiste samozatezne matice?

Drgac ce matica negre dol, se uzame majzl pa macola pa gasa :)
User avatar
PiLLLe
Profesijonalac
 
Posts: 334
Joined: Thu Aug 18, 2005 5:38 pm
Location: Lublana

Postby B_Racing » Sat Jun 16, 2007 4:02 pm

Nima samozatezne matice...,je prou eno varovalo...Ja vsaj en o matico bi rad celo odsraufu... :smt002
B_Racing
Redni uporabnik
 
Posts: 49
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:00 pm
Location: Tolmin

Postby PiLLLe » Sat Jun 16, 2007 7:10 pm

Aja ti misls na une 3 sraufe, ki drzijo kardan :) (jst sm mislu na prirobnico)

Ponavadi so matice z plastiko, ali pa matice skozi katere gre splenta( varovalka) to samo popeglas in jo zvleces ven :) vcasih sem len in samo odsraufam ker je itk iz aluminija jo razreze :smt003
User avatar
PiLLLe
Profesijonalac
 
Posts: 334
Joined: Thu Aug 18, 2005 5:38 pm
Location: Lublana

Postby B_Racing » Sat Jun 16, 2007 8:18 pm

Ne ne...,zadaj pri diffu (325i) drzi kardan 4 sraufi...in umes je matica,ki mi povzroca tezave...Mam pac tri diffe,zato sm pac rekel da bi rad vsaj eno matico celo odsraufal od treh...
B_Racing
Redni uporabnik
 
Posts: 49
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:00 pm
Location: Tolmin

Postby B_Racing » Sat Jun 16, 2007 8:44 pm

Problem resen! :smt003 :smt003 :smt002 :smt001
B_Racing
Redni uporabnik
 
Posts: 49
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:00 pm
Location: Tolmin

Postby B_Racing » Wed Jun 20, 2007 12:39 pm

Ohh sami problemi....

Spredaj mi ena guma gleda izpod blatnika,tadruga pa je lepo pospravljena pod blatnik...

Feltni sta identicni,tudi gume (195/65 15)...
Obe roki istih dimenzi...

Tko da mi ni jasno zakaj je na eni strani tko posirjen napraum tadrugi...

Drgac se avto pelje normalno (ne vlece)....

Kaksen predlog,ideja,resitev,....???

Hvala
B_Racing
Redni uporabnik
 
Posts: 49
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:00 pm
Location: Tolmin

PreviousNext

Return to Splosna debata

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron