E30 drifterji, pomoc!

...vse kar je povezano z driftanjem

Moderators: timmy, SD.com team

E30 drifterji, pomoc!

Postby ghost rider » Sun Mar 25, 2007 8:10 pm

Pozdravljeni!
Rabim eno pomoc od vas, mojstrov! Doma imam BMW e30 316, letnik 1986. Ker so se odlocili da gre avto v odpis, bi ga jaz vzel in predelal v drift mobil. Vendar me zanima glede motorja in diff-a. Diferencial privarit, to mi blem ni, blem mi je srce (motor). Kaj bi bila najmanj zamudna varjanta, pa da ni problem pri dobavi...? 3.5 ali 2.5, seveda pa moramo gledat kaj je tudi kasneje bolse za driftat. In ce seveda bi bila to dobra varjanta, me zanima, kaj bi blo treba vse nardit z podvozjem, ker je cisto navadno.

Prosim za pomoc, in v naprej hvala :smt001
ghost rider
Redni uporabnik
 
Posts: 45
Joined: Mon Dec 18, 2006 11:36 am
Location: RS

Postby timmy » Sun Mar 25, 2007 8:59 pm

mislm da bi blo bols ce bi si za osnovo vzel vsaj 320 al pa 325
timmy
Moderator
 
Posts: 366
Joined: Wed Nov 02, 2005 1:05 pm
Location: Borovnica

Postby iKst » Sun Mar 25, 2007 9:28 pm

iKst
Profesijonalac
 
Posts: 346
Joined: Thu Aug 18, 2005 2:38 pm
Location: Trbovlje

Postby OG Blaz » Sun Mar 25, 2007 9:39 pm

Tako je, ce imas cas pa zivce se loti, cene pa raje kupi kaj mocnejsega ze v osnovi. Sej se da tudi tukaj naredt kaj, samo ce je skolka vredu, da ne bos imel taksnih tezav kot jaz in ajey_e30.
Lp
OG Blaz
Profesijonalac
 
Posts: 174
Joined: Fri Jan 12, 2007 10:13 pm
Location: Ok. Domzal

Postby ghost rider » Mon Mar 26, 2007 4:42 pm

Ja, bi z veseljem kupo 320ko ali 325-ko, sam ce jih ni. Zato me to muci, kje jo dobit, ali pa to priredit...? A ve kdo za kako 325 v slabem stanju mogoc? Ali kaj je najbols nardit?
ghost rider
Redni uporabnik
 
Posts: 45
Joined: Mon Dec 18, 2006 11:36 am
Location: RS

Postby timmy » Mon Mar 26, 2007 4:43 pm

poglej mal na avto.net bos najdu 320
timmy
Moderator
 
Posts: 366
Joined: Wed Nov 02, 2005 1:05 pm
Location: Borovnica

Postby iKst » Mon Mar 26, 2007 5:38 pm

320 je skoda kupovat, isci 325 ali 318is.

imas pa vec moznosti.

a) gres v nemcijo, kjer za 1000, 1500
iKst
Profesijonalac
 
Posts: 346
Joined: Thu Aug 18, 2005 2:38 pm
Location: Trbovlje

Postby ghost rider » Thu Mar 29, 2007 9:26 am

V cem je pa finta da bi 318is bil bolsi od 320?
ghost rider
Redni uporabnik
 
Posts: 45
Joined: Mon Dec 18, 2006 11:36 am
Location: RS

Postby iKst » Thu Mar 29, 2007 10:23 am

Masina je mocnejsa in raje se vrti, avto pa je lazji (zaradi motorja). Poleg tega v ISih dobis sportne sedeze, vse 4 diske, mislim, da imajo tudi podvozje enako kot 325...
iKst
Profesijonalac
 
Posts: 346
Joined: Thu Aug 18, 2005 2:38 pm
Location: Trbovlje

Postby ajey_e30 » Thu Mar 29, 2007 10:56 am

ma kva vsi kotalite bucke!!!

ce je clouk napisu da ima duma avto,...

Kar se mene tice , avto razdri daj notri motor m30b35 al m20b25 , kanal za povratek bencina , bencin pumpo , servo volansko letev , zamenjas bremze za sportne (malo mocnejse) porezes fedre skrajsas batnice pa se dif zasvasas in je zmaga!

midva z blazom imava problem samo pri svasanju ker je avto bol rjav kt pa plehnat! drugace pa vse ostale stvari grejo kot po maslu , recimo za povratni kanal nekateri pravijo da je treba tank dol uzet jst sm ga pa napeu po tanku v 15 min ker ima ze vse prpravljeno za namestitev,... res drz se avta cist dobr je ! Edin kar se splaca kupt za driftat je 325e ali pa 325i ,samo dans je potem ze ceneje da kupis E36 kot pa E30
Speed limits are a disease, and your BMW power-d car is the cure.

SPONZOR [glow=red][font=Tahoma]RACEWARE.SI[/font][/glow]
User avatar
ajey_e30
Profesijonalac
 
Posts: 294
Joined: Sat Aug 27, 2005 10:10 am
Location: Ljubljana-Dravlje

Postby iKst » Thu Mar 29, 2007 11:40 am

ajey, mal preracunaj kolk si ze dal za avto, kolk stanejo vse te pizdarije (volanska letev, benz pumpa, predelava podvozja...) pa koliko se je treba namatrat da sploh dobis vse to.
iKst
Profesijonalac
 
Posts: 346
Joined: Thu Aug 18, 2005 2:38 pm
Location: Trbovlje

Postby ajey_e30 » Thu Mar 29, 2007 11:44 am

iKst wrote:ajey, mal preracunaj kolk si ze dal za avto, kolk stanejo vse te pizdarije (volanska letev, benz pumpa, predelava podvozja...) pa koliko se je treba namatrat da sploh dobis vse to.


tocna stevilka je 716,4
Speed limits are a disease, and your BMW power-d car is the cure.

SPONZOR [glow=red][font=Tahoma]RACEWARE.SI[/font][/glow]
User avatar
ajey_e30
Profesijonalac
 
Posts: 294
Joined: Sat Aug 27, 2005 10:10 am
Location: Ljubljana-Dravlje

Postby iKst » Thu Mar 29, 2007 11:50 am

No vidis...za 1000
iKst
Profesijonalac
 
Posts: 346
Joined: Thu Aug 18, 2005 2:38 pm
Location: Trbovlje

Postby ajey_e30 » Thu Mar 29, 2007 1:11 pm

ja sam ce ti clovek odpre temo da bi delu 316 v drift mobil mu ne govort da se nesplaca. k to ni res - res je pa da te ceneje pride e36 325i samo tudi pri teh se lahko konkretno uzges! 316 predelava je cist kull res je da je veliko dela samo se splaca .

Drugace je pa res midva z blazom delava dobesedno non stop samo to je zaradi svasanja ker menjava prakticno cel pod in ga jacava , lahko pa recm da je danes fertik in da sm ravnokar na poti v stacuno z temeljno barvo!

zvecer bo pa po vsej vrjetnosti motor ze skupi in pricakujem da bom jutri prvic zavrtu kluc in poslusal grmenje avta! :smt019
Speed limits are a disease, and your BMW power-d car is the cure.

SPONZOR [glow=red][font=Tahoma]RACEWARE.SI[/font][/glow]
User avatar
ajey_e30
Profesijonalac
 
Posts: 294
Joined: Sat Aug 27, 2005 10:10 am
Location: Ljubljana-Dravlje

Postby ghost rider » Thu Mar 29, 2007 2:59 pm

Ok , ne se kregat. :smt002 Men ni problem za orodje pa to, mamo zlo primerno delavnico za kaj takega delat..., sam ko se clovek to spravi delat, se vmes pojavlajo taksni in drugacni vprasaji... kje to dobit, kako ono zmontirat, kaj je bolse... itd. Se pravi da e30 318IS je lahko dober drift mobil. Zanima me sa kak motor je v E30-ki sivo-modri z TEMA nalepkami?
ghost rider
Redni uporabnik
 
Posts: 45
Joined: Mon Dec 18, 2006 11:36 am
Location: RS

Next

Return to Splosna debata

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron