E30 drifterji, pomoc!

...vse kar je povezano z driftanjem

Moderators: timmy, SD.com team

Postby jannyy » Thu Mar 29, 2007 3:06 pm

semizdi da je 2.5i al neki takega v tisem E30.tako sem zasledil
na forumu.
nej me kdo popravi ce nisem pravilno povedal.
Image
User avatar
jannyy
BMW fanatik
 
Posts: 725
Joined: Sat Feb 11, 2006 11:33 pm
Location: Koper-

Postby iKst » Thu Mar 29, 2007 3:09 pm

M50B25, 24V motor iz E36 oz. E34, 192km.
iKst
Profesijonalac
 
Posts: 346
Joined: Thu Aug 18, 2005 2:38 pm
Location: Trbovlje

Postby ghost rider » Thu Mar 29, 2007 3:21 pm

A tako...! In je bla potrebna velika predelava?
Kaj so pa tele E30 325e z 2.7literskim motorjem in okoli 120-130 konjev. Velja to kaj?
ghost rider
Redni uporabnik
 
Posts: 45
Joined: Mon Dec 18, 2006 11:36 am
Location: RS

Postby iKst » Thu Mar 29, 2007 3:26 pm

Predelava ne M50 ni tezavna, podobno kot ce menjas katero koli drugo masino. Treba je imet nekaj delov od E36 in E34 ampak ce ves kaj gre skupaj se da dokaj hitro nardit.

ce te zanima imam enega takega za prodat :)

2.7 motorji sami po sebi nisi nic posebnega. 2700ccm in okoli 100kw (imas 2 varjanti) pa vrtijo se precej slabo. So pa odlicna podlaga za tuning. Z malimi predelavami in glavo od 320 ali 325 se da ven dobit cca 200 konjev.
iKst
Profesijonalac
 
Posts: 346
Joined: Thu Aug 18, 2005 2:38 pm
Location: Trbovlje

Postby ajey_e30 » Thu Mar 29, 2007 4:28 pm

ghost rider wrote:A tako...! In je bla potrebna velika predelava?
Kaj so pa tele E30 325e z 2.7literskim motorjem in okoli 120-130 konjev. Velja to kaj?


supr motor! mal dnarja za predelavo pa je raketa
Speed limits are a disease, and your BMW power-d car is the cure.

SPONZOR [glow=red][font=Tahoma]RACEWARE.SI[/font][/glow]
User avatar
ajey_e30
Profesijonalac
 
Posts: 294
Joined: Sat Aug 27, 2005 10:10 am
Location: Ljubljana-Dravlje

Postby ghost rider » Thu Mar 29, 2007 11:26 pm

Ja in kaj te je vse potrebno za predelavo? Se dajo ti deli dobit, al spet treba celo slovenijo obrnit na glavo :smt009 :smt001
ghost rider
Redni uporabnik
 
Posts: 45
Joined: Mon Dec 18, 2006 11:36 am
Location: RS

Postby timmy » Thu Mar 29, 2007 11:36 pm

kupis 325ko in mas najmanj sranja z vsem :smt002
timmy
Moderator
 
Posts: 366
Joined: Wed Nov 02, 2005 1:05 pm
Location: Borovnica

Postby PiLLLe » Fri Mar 30, 2007 12:16 am

nekim se simply neda dokazati. Vsi hocejo bit neki superduper ultra kul, a ze stock avto bi jim biu prevec. 316 z spero prou lepo leti po makedamu.
User avatar
PiLLLe
Profesijonalac
 
Posts: 334
Joined: Thu Aug 18, 2005 5:38 pm
Location: Lublana

Postby ajey_e30 » Fri Mar 30, 2007 3:26 am

ghost rider wrote:Ja in kaj te je vse potrebno za predelavo? Se dajo ti deli dobit, al spet treba celo slovenijo obrnit na glavo :smt009 :smt001


320i glava al pa 325i glava pa racunalnik in zracna luputa, po moznosti se bolsi injektorji in si zmagu! ps. kokr vem ce uzames 325i glavo moras malo seriti luknjr za olje in s to glavo dobis cca 190km+ :smt003 :smt007 se zmeram moja idealna masinca :smt019
Speed limits are a disease, and your BMW power-d car is the cure.

SPONZOR [glow=red][font=Tahoma]RACEWARE.SI[/font][/glow]
User avatar
ajey_e30
Profesijonalac
 
Posts: 294
Joined: Sat Aug 27, 2005 10:10 am
Location: Ljubljana-Dravlje

Postby ghost rider » Fri Mar 30, 2007 6:52 pm

A tako pravis! Se pravi da mi je bols kupit 325e, a ne? Glavo pa vse to, pa se da dobit v slo, al bom moral tud po nemciji iskat?
ghost rider
Redni uporabnik
 
Posts: 45
Joined: Mon Dec 18, 2006 11:36 am
Location: RS

Postby iKst » Fri Mar 30, 2007 7:31 pm

Glava od 325 se dobi zelo tezko, od 320 pa jih je kolikor hoces za male pare.

325e pa tudi tezko dobis. Poleg tega to niso bili sportni modeli ampak bolj za stare ate, ki so zeleli nizko porabo. Temu primerna je tudi oprema. Zelo tezko bos dobil sportne sedeze not, spero, M volan...

ce pa slucajno naletis na kaksen lep in ugoden primerek se pa sigurno splaca.
iKst
Profesijonalac
 
Posts: 346
Joined: Thu Aug 18, 2005 2:38 pm
Location: Trbovlje

Postby ajey_e30 » Fri Mar 30, 2007 7:43 pm

iKst wrote:Glava od 325 se dobi zelo tezko, od 320 pa jih je kolikor hoces za male pare.

325e pa tudi tezko dobis. Poleg tega to niso bili sportni modeli ampak bolj za stare ate, ki so zeleli nizko porabo. Temu primerna je tudi oprema. Zelo tezko bos dobil sportne sedeze not, spero, M volan...

ce pa slucajno naletis na kaksen lep in ugoden primerek se pa sigurno splaca.



mam eno ubistvu vem za eno glavo od 325i pa se portana je tko, da je primerna za tako zadevo!
Speed limits are a disease, and your BMW power-d car is the cure.

SPONZOR [glow=red][font=Tahoma]RACEWARE.SI[/font][/glow]
User avatar
ajey_e30
Profesijonalac
 
Posts: 294
Joined: Sat Aug 27, 2005 10:10 am
Location: Ljubljana-Dravlje

Postby ghost rider » Fri Mar 30, 2007 9:03 pm

In kolko bi hotel za to glavo? No, jaz sem si omislil nekaj takega... :smt001
http://www.mobile.de/SIDqKPHAfdT8zVz75a ... 252555853&
ghost rider
Redni uporabnik
 
Posts: 45
Joined: Mon Dec 18, 2006 11:36 am
Location: RS

Postby ajey_e30 » Fri Mar 30, 2007 9:26 pm

ti bom dau stevilko od majstra ki to ima pa se bos z njem zmenil samo da jo najdem!
Speed limits are a disease, and your BMW power-d car is the cure.

SPONZOR [glow=red][font=Tahoma]RACEWARE.SI[/font][/glow]
User avatar
ajey_e30
Profesijonalac
 
Posts: 294
Joined: Sat Aug 27, 2005 10:10 am
Location: Ljubljana-Dravlje

Previous

Return to Splosna debata

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron