Kako predelat avto za na pisto - pomoc?

...vse kar je povezano z driftanjem

Moderators: timmy, SD.com team

Kako predelat avto za na pisto - pomoc?

Postby VTic » Mon May 14, 2007 10:28 pm

Z bratom sma se spravila delat na projektu avta za na pisto. Odlocila sma se za mazdo 323F V6. Cena je ugodna, zanesljivost je, lega tudi...no v glavnem.

Sedaj bi se rad obrnil na vas, ker vidim da ze dosti obvladate stvari. Imel bi ene par osnovnih vprasanj. Upam da vas ne moti ker ni drift avto :smt003

Kletka...kaksni profili se uporabljajo? Brezsivna cev, fi 50 ali vec? manj? Debelina? Ali res more bit brezsivna?

Vztrajnik...kje ga najbolj stanjsat in kolk je se potem zanesljivo da ga ne raznese? Zasledil sem debato na a.com da je Sale imel na istem avto podrejanega na 7,5 kg? Balansirali ga bodo v Cimosu MB.

Potem pa se eno vprasanje. A se splaca dat plasticne puse v roke oz. vilice rok? Ter kako naj bodo izdelane?

A mogoce kdo ve ce se gospod Vuga dela in kaksne so cene? Sem nekje slisal da se je kr podrazil...

To bi bilo zaenkrat vse.

Hvala za pomoc :smt002
MX-3 & 323F
User avatar
VTic
Novinec
 
Posts: 6
Joined: Mon May 14, 2007 10:19 pm

Postby JohnyR » Tue May 15, 2007 7:09 am

Za kletko se uporablja brezsivna 1 3/4 col (cca 45mm) cev. Mora biti brezsivna, ker se drugace ob trku dobesedno odpre po sivih, kar je nevarno. Material ni toliko pomemben, glede na to da ne boste homologiral, se pa za resne zadeve uporablja CrMo, tocne specifikacije ti bo moral povedat en drug povedat ker jst ne vem.

Osnova predelave je drugace podvozje (fedri, amortizerji) in sedez, vse ostalo lahko nadograjujete sproti.

Plasticne puse se poznajo, ger podvozje potem nima "lufta" ter je zaradi tega bolj odzivno.

Vec pa ti zaenkrat ne morem pomagat.
A Supra will emerge and take the throne !!!
User avatar
JohnyR
Profesijonalac
 
Posts: 195
Joined: Thu Apr 20, 2006 7:28 am
Location: KK

Postby VTic » Tue May 15, 2007 8:16 am

Ok...se pravi brezsivna vsekakor. Mogoce kaksen podatek kaksne debelina naj bo ce bi bila navadna jeklena? Ter cena na meter ali kilogram? In pa kaksna razlika je v ceni ce bi uporabil CrMo? Mogoce kak link do DIY?

Za puse na podvozju me zanima uporabljen material, ter ali je potem na notranji strani puse tudi "kovinska pusa" tam kjer pride vijak cez? Mogoce kak link do DIY?

A z tanjsanjem vztrajnika ima kdo izkusnje?
MX-3 & 323F
User avatar
VTic
Novinec
 
Posts: 6
Joined: Mon May 14, 2007 10:19 pm

Postby JohnyR » Tue May 15, 2007 8:41 am

Za debelino stene cevi, nism cist siguren, ampak jst sm za sebe vzel standardne, iz "lagra" v Merkurju. Cena je cca 0,7
A Supra will emerge and take the throne !!!
User avatar
JohnyR
Profesijonalac
 
Posts: 195
Joined: Thu Apr 20, 2006 7:28 am
Location: KK

Postby VTic » Tue May 15, 2007 8:49 am

Lej...ful hvala za pomoc. Glede vseh stvari pa glih nism laik, ker smo ze kr dost stvari nardil, tudi neki swapov (seveda vse mazde :smt003 ). Tak da raztavit motor ne bo treba, bomo pa na hitr dol dal menjalnik ter zamenjali vztrajnik (ker mi doma lezi identicen od 2.5 motorja, ki pa je samo malo debelejsi - odmik je isti, le neki mase ima vec), tak da bo serijski ostal doma v garazi. Za zihr :smt003

Bolj me zanimajo konkretne ekzaktne stvari oz. vprasanja. Kot npr. glede teh bushingov - kaksna naj bo toleranca? Pac...na oko, da bo spresano not? Al kako? Ta material je drag?

A kletko zunaj sestavis al jo notr sproti varis? Ker zgoraj ne ne mores variti okol cevi pri strehi in podobno? Kaksen "pleh" - debelina pa se uporabi pri vpetju na karoserijo-tam ko podlozis?
Jst sm jo mislu varit s pomocjo "kolenov" in je ne bi krivil?

Avto pa na konc naj ne bi bil nek extreme, ampak spodoben avto za znoret se na kakem mobikrogu ali logatcu. Sam za filing. Da se spravmo dol iz cest :smt017
MX-3 & 323F
User avatar
VTic
Novinec
 
Posts: 6
Joined: Mon May 14, 2007 10:19 pm

Postby VTic » Tue May 15, 2007 11:26 am

Glede na to si si imel 24m cevi, fi 48 (to je 2"), tezko 90kg - pomeni da si imel debelino nekje 3,2 do 3,5 mm? To se mi zdi mal velik. Jst sm bolj razmisljal o debelini nekje 2mm?!

Kolk mate pa kej ostali?
MX-3 & 323F
User avatar
VTic
Novinec
 
Posts: 6
Joined: Mon May 14, 2007 10:19 pm

Postby JohnyR » Tue May 15, 2007 11:32 am

Jst sem nalasc vzel vecjo cev, ker je avto targa in rabi vsako pomoc za togost karoserije. Predvsem pa mislim vozit brez strehe, tako da se nisem hotel spilat z manjsimi cevmi.

1 3/4 inca cevi nimajo tako debele stene. Predlagam ti da gres v Merkur, Bauhaus, ali kako podobno trgovino in vprasas kaj imajo na zalogi.
A Supra will emerge and take the throne !!!
User avatar
JohnyR
Profesijonalac
 
Posts: 195
Joined: Thu Apr 20, 2006 7:28 am
Location: KK


Return to Splosna debata

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron