Pozdravljeni!

...vse kar je povezano z driftanjem

Moderators: timmy, SD.com team

Pozdravljeni!

Postby Spenter » Tue Aug 28, 2007 9:21 am

Pozdravljeni! :smt006

Sem čisto nov na forumu in se zanimam za driftanje. Imam pa 2 vprašanji za vas.

1. Zanima me kateri avtomobil bi bil najboljsi za drift? (gledal sem mitsubishi lancerja-samo navadnega ne EVO)

2.Zanima me katere so čisto vse predelave, ki jih je potrebno narediti.



Hvala
Last edited by Spenter on Tue Jan 22, 2008 8:39 am, edited 1 time in total.
Spenter
Novinec
 
Posts: 17
Joined: Tue Aug 28, 2007 9:11 am

Postby justhim » Tue Aug 28, 2007 9:38 am

Mitsubishi ima kot se mi zdi spredaj pogon, z EVOtom se da driftat ker ima nek dinamičen nadzor sredinskega differenciala. Najboljši avti za drift so avti z pogonom zadaj. Potem je pa odvisno od debeline denarnice. V slo so najpogostejši bmw 3er e36 in e30 (modeli do leta 1997). Razlogi so predvsem v dostopnosti in ceni delov za njih. So pa tudi zelo dobri driftmobili nissani 200sx, večina bmwjev z zadostno količino moči, in ostali RWD avti.
Najosnovnejša predelava je, da ima avto zaporo diferenciala, kasneje pa razne športne predelave: trši amortizerji, moč motorja,...

Več ti bo pa še povedal kdo ko se bol spozna na to.
Image
Image
Image
User avatar
justhim
Young gun
 
Posts: 341
Joined: Sun Apr 30, 2006 1:10 pm
Location: Slovenj Gradec

Postby Opelpower » Tue Aug 28, 2007 2:47 pm

tut z fwd gre dobr..

no klele je lancer ne EVO!. ..sam rocna ti more prjet

http://www.youtube.com/watch?v=Y5284O4p4y8
A honored member of WILDEN MATIKEN drift club

Image

Image
Opelpower
Profesijonalac
 
Posts: 122
Joined: Wed Jan 04, 2006 8:21 pm
Location: Ljubljana

Postby Spenter » Tue Aug 28, 2007 2:59 pm

Sem gledal tudi Nissana 200 Turbo 16V SX 1996 samo ima automatski menjalnik. A se da driftat tudi z avtomatikom?
Spenter
Novinec
 
Posts: 17
Joined: Tue Aug 28, 2007 9:11 am

Postby jannyy » Tue Aug 28, 2007 3:01 pm

Tadej wrote:Sem gledal tudi Nissana 200 Turbo 16V SX 1996 samo ima automatski menjalnik. A se da driftat tudi z avtomatikom?


Vse se da :smt001

samo potem je uprasanje kolko uspesno.
ce hoces bit konkurencen je rocni menjalnik najboljsi.
Image
User avatar
jannyy
BMW fanatik
 
Posts: 725
Joined: Sat Feb 11, 2006 11:33 pm
Location: Koper-

Postby Spenter » Tue Aug 28, 2007 3:11 pm

Ne spoznam se toliko ampak zakaj pa ne bi bil konkurencen?
Spenter
Novinec
 
Posts: 17
Joined: Tue Aug 28, 2007 9:11 am

Postby uros » Tue Aug 28, 2007 3:18 pm

Tadej wrote:Sem gledal tudi Nissana 200 Turbo 16V SX 1996 samo ima automatski menjalnik. A se da driftat tudi z avtomatikom?


Dva se pri nas prodajata in sicer sta 180 sx oziroma 200 sx za evropski trg, kar pomeni, da imata 1.8 motor s turbopolnilnikom in tako ima 170 knjev.

http://www.avto.net/2004/osebna/zadetki_index.asp
uros
E.T.
 
Posts: 376
Joined: Thu Sep 15, 2005 8:26 pm
Location: Vrhnika

Postby Spenter » Tue Aug 28, 2007 3:42 pm

Kateri avto mi priporocate? (Cena od 6000-8000 eur)
Spenter
Novinec
 
Posts: 17
Joined: Tue Aug 28, 2007 9:11 am

Postby Chieftec » Tue Aug 28, 2007 5:02 pm

Avtomatik zna bit kompliciran, ker salta v visjo oz. nizjo pri dolocenih obratih + ne vem kolk so robustni za taksno voznjo... Avto pa kater koli bo, naj ma cim vec konjev in LSD oz. zaporo diferenciala.

LP Chief
User avatar
Chieftec
Gazda
 
Posts: 624
Joined: Sat Jun 17, 2006 7:01 pm
Location: Ljubljana

Postby Darkoholik » Tue Aug 28, 2007 5:12 pm

kle pr nas je kr standardna praksa BMW (e30 al e36) 325 (328, M3 ce so finance)... so kr zaneslive masince, sploh jih pa s takim proracunom lohk kr lepo zrihtas.

zdej kr prvo je odvisn a bos meu auto sam za na progo al tu za "normalno" voznjo po cesti.

ce ga misls met sam za pisto pol si lohk pogledas kksno e36 325 k se dobijo tud ze za mn kt 1000
User avatar
Darkoholik
Redni uporabnik
 
Posts: 34
Joined: Thu Jul 06, 2006 10:47 am
Location: Ljubljana

Postby Spenter » Tue Aug 28, 2007 5:31 pm

Kje in zakaj pa se zvari diff?
Spenter
Novinec
 
Posts: 17
Joined: Tue Aug 28, 2007 9:11 am

Postby Darkoholik » Tue Aug 28, 2007 5:33 pm

200sx ni slaba izbira (sam na automatik pozab)...edin vrjetn je kr tezje dobit kksne dele kt za BMWja, sam na e-bayu (Angliji) itak use dobis...

kle sta ta dva k se trenutno pr nas prodajata:

klik

klik2

za vec 200sx nj pa pove gdo k ma izkusne z nimi (Ikst...)

pol od japonckov pr nas mas se kksnga 300zx, supra,...to so uglaunem 3.0 z turbotom (kar je zlo dobr k turbo da lep navor, navor pa da lep drift ).

naceloma je tko da mas neke okol 200konjou za srednje tezk auto (okol 1200kg) in zasvasan diferencial pa bos lohk driftu.

da se seveda tud z mn konju sam more bit konkretno lazji auto (poglej si ople ta stare).

to je tko nekak zlo u izi razlozen...
User avatar
Darkoholik
Redni uporabnik
 
Posts: 34
Joined: Thu Jul 06, 2006 10:47 am
Location: Ljubljana

Postby Spenter » Tue Aug 28, 2007 5:38 pm

Spenter
Novinec
 
Posts: 17
Joined: Tue Aug 28, 2007 9:11 am

Postby Darkoholik » Tue Aug 28, 2007 5:39 pm

Tadej wrote:Kje in zakaj pa se zvari diff?


dif se zavari z to da se ti zadni kolesi enako vrtita.

pr navadnem diferencialu ko gres u ovink se ti en kolo (zunanji) vrti hitrej od druzga (notranjega) kar omogoca da normalno speles ovink.

pr driftu pa ti hocs da se ti oba enak vrtita, kar posledicno povzroci zdrs koles ---->drift.

nekje vem da ej bla ena tema kje je nekdo tudi pokazal kako je svasal diff...

lohk pa pross kksnga od nasih mojstrou na forumu da ti jo zasvasa, k ni velka umetnost.
User avatar
Darkoholik
Redni uporabnik
 
Posts: 34
Joined: Thu Jul 06, 2006 10:47 am
Location: Ljubljana

Postby Darkoholik » Tue Aug 28, 2007 5:40 pm



za moje pojme prelep za driftat

pa še prešvoh je

nekak glej da je čim laži pa čim močnejši

e36 325 je dost močn in dobr je tud k ma razporeditev teže 50:50 kar da lepo vodlivost in predvidevam da je lažji za učit se....
User avatar
Darkoholik
Redni uporabnik
 
Posts: 34
Joined: Thu Jul 06, 2006 10:47 am
Location: Ljubljana

Next

Return to Splosna debata

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron