Driftchallenge AM, 20.05.2006, Sistem ocenjevanja

Moderators: timmy, SD.com team

Driftchallenge AM, 20.05.2006, Sistem ocenjevanja

Postby matuszewski » Thu May 18, 2006 8:16 am

Sem ze dal v eno temo, tukaj se v svoji temi:


Torej, tukaj na kratko o tem, kako se bo v soboto ocenjevalo, da boste vedeli, kaj je pomembno in boste lahko ustrezno pripravili avtomobile in taktiko:

1) V ocenjevalni ziriji bodo 4 sodniki: Trije bodo ocenjevali tehniko voznje, eden pa umetniski vtis. Tehnicni sodniki dajo lahko vsak najvec 10 tock za posamezni drift, umetniski vtis pri posameznem driftu pa se ocenjuje v razponu 0-5 tock (5 tock dobi tekmovalec, ki naredi izjemen vtis na publiko, samo roka ven, ali blendanje ponavadi ne bosta dovolj za vse tocke). Pomembno: Tehnicni sodniki ocenjujejo izkljucno drsenje, brez atraktivnih vlozkov; slednje je naloga sodnika za umetniski vtis. Torej roka ven in obenem zaradi tega slabsi drift se ne splacata!

Skupaj torej posamezen drift lahko prinese 35 tock, pri cemer umetniski vtis predstavlja cca. 14 % celotne ocene. Umetniski vtis je torej namenjen temu, da lahko prevesi tehtnico med dvema izenacenima tekmecema, nima pa kljucne vloge, ni torej misljeno, da ko enkrat poblendas, ali das ven roko ali nogo, kljub sicer povprecnemu driftu, lahko samo zaradi tega premagas nekoga, ki je svoj drift (sicer brez atraktivnih vlozkov) izpeljal perfektno.

Kaj ocenjujejo tehnicni sodniki: 1. Vstop v ovinek: tu se ocenjujeta predvsem hitrost vstopa in tehnika vstopa - tehnika rocne zavore (izvzemsi prvi pogon) zaradi relativno majhnega zaleta logaske proge ni prevec ustrezna in bi vecini tekmovalcem zaradi majhne vstopne hitrosti jemala tocke - ustrezna bi bila, ce bi ze na ravnem delu kakih 30 metrov pred ovinkom zaceli z drsenjem in ga potem povezali v lep drift skozi cel ovinek.
2. Voznja skozi ovinek: ocenjuje se izbrana linija (apeksi), cistost (enakomernost) drsenja, hitrost, kot drsenja, koliko ima voznik obcutka za dodajanje in odvzemanje gasa med drsenjem (zazeljen je cimbolj enakomeren ritem) ipd.
3. Izhod iz ovinka: ocenjuje se, kako zna voznik poravnati (umiriti) avtomobil (tudi glede na situacijo, ki jo je sam "zakuhal" skozi ovinek). Pomembno: ni fiksno dolocene tocke prenehanja ocenjevanja - ocenjevati se neha, ko voznik avto umiri - voznik mora avto suvereno umiriti, ce ga razmetava v nedogled sledi odbitek tock.
4. Podiranje stozcev : ce je linija v redu in s sprednjim delom oplazis-podres stozec, se odbije do 1 tocke. Vecji odbitek sledi v primeru, da z zadnjim delom avta zaradi slabe linije zapnes stozce - odbitek tudi 4 tock: to namrec pomeni, da bi zadeli robnik, padli v "prepad", povozili pesca, ali se zaleteli v koga - slabo skratka.
5. Mejne ocene: celotno izpeljan drift velja vsaj 5 tock (slab vhod, nervozna voznja po cudni liniji, slabsi zakljucek), vrtenje prinese maksimalno 5 tock (odlicen vstop, velika hitrost, velik kot, ustrezna linija vozila, obracanje na koncu ovinka) - ce avtomobil ne gre pocez mu sodnik za poskus dodelijo 0 tock.

2) Sistem vozenj do finala: zjutraj bodo na razporedu prosti treningi, kot ze napisano verjetno v dveh skupinah, vsaka po 30 minut (ce bo cas dvakrat) - dovolj za osnovni obcutek.
Last edited by matuszewski on Thu May 18, 2006 2:16 pm, edited 1 time in total.
Auch ein Tritt in den Arsch ist ein Schritt vorw
User avatar
matuszewski
Profesijonalac
 
Posts: 129
Joined: Sat Aug 20, 2005 11:48 pm

Postby jakaracman » Thu May 18, 2006 9:17 am

casovnica in ostale uradne info v cetrtek zvecer.
User avatar
jakaracman
Profesijonalac
 
Posts: 141
Joined: Mon Oct 10, 2005 11:41 pm
Location: Ljubljana


Return to Tekmovanja

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron