moj drift car

Predstavite svoje prevozno sredstvo drugim...

Moderators: timmy, SD.com team

Postby Eddy » Sun Mar 26, 2006 1:06 am

Neki sm slisu da se neki frgazerji gor tlacijo pa tko naprej....dej mal v tej smeri kej povej,za 200KM moras iz M20 motorja kar nekaj denarja cez izpuh vrst. :)
E30 325iDA....
DA does not stand for Diesel Automatic...
...it stands for Drift Alterd....
User avatar
Eddy
Mr.PIMP
 
Posts: 453
Joined: Sun Aug 21, 2005 6:51 pm
Location: ljubljana-dravlje

Postby SunShiner » Sun Mar 26, 2006 1:12 pm

ajey_e30 wrote:
SunShiner wrote:skoda da ne bo turbince... ampak vseeno, keep up the good work :wink:


sprememba plana :evil: :twisted:


:evil: 8)
Powered by Nissan 200SX Silvia S14 260+hp&340+Nm
and GhettoMobil BMW E30

Image
User avatar
SunShiner
Profesijonalac
 
Posts: 261
Joined: Sat Aug 20, 2005 2:43 pm

Postby marc » Sun Mar 26, 2006 2:00 pm

:D To pa bo zdele 8)
User avatar
marc
The BOSS
 
Posts: 595
Joined: Tue Aug 16, 2005 11:29 pm
Location: Ljubljana

Postby ajey_e30 » Mon Mar 27, 2006 12:29 pm

kot sva se ze z edotom pogovarjala... dokler nebomo avto dejansko sprobal nebom nic vedel! stvar je taka da z forgayrji znam pridopiti ali pa celo izgubiti na konjih vse kakor bomo vsako izgubo brez problemov nadomestili se z kaksnim dodatkom. dosti mi je dau edy za mislt da bi menjal glavo z 2.5, edini problem je ker jst imam na tem porihtano glavo in mi jo je skoda dat stran!

Turbina je zelo resno v igri ja pa pri tem zelo velik problem , ker bo seveda potrebno motor spet razdret ,... no do poletja bo 100% dodana se turbina ,... ce ne na ta motor pa na kaksnega drugega,...
User avatar
ajey_e30
Profesijonalac
 
Posts: 294
Joined: Sat Aug 27, 2005 10:10 am
Location: Ljubljana-Dravlje

Postby ajey_e30 » Mon Mar 27, 2006 12:37 pm

Eddy wrote:Neki sm slisu da se neki frgazerji gor tlacijo pa tko naprej....dej mal v tej smeri kej povej,za 200KM moras iz M20 motorja kar nekaj denarja cez izpuh vrst. :)


teh 200km je bilo receno zelo teoreticno realno pa sam ves da je tesko psredvidet ,...

stvar je taka to so forgazari od 520 letnik 81, forgayr smo rastavili prepucali in zamenjali vse potrebno (mebrane,dihtunge,...) , zamenjal sem tudi dize tko da pretok bencina bo malo bolj bogat! Najvecji problem je v elektriki saj je stara napeljava se odstranila in v torek gre nova not! potem bencin pumpa bo zvezana na stikalo,... dela je se veliko in upam da bo cimprej avto zahromel po cesti (dirkaliscu).

aja pa zvok je ubitacn. bom kak posnetek naredu :wink:
User avatar
ajey_e30
Profesijonalac
 
Posts: 294
Joined: Sat Aug 27, 2005 10:10 am
Location: Ljubljana-Dravlje

Postby ajey_e30 » Tue Mar 28, 2006 3:57 pm

EVO JO!!! mala ampak bo dost!

je pa garrett T15

Image

:evil: :evil:
User avatar
ajey_e30
Profesijonalac
 
Posts: 294
Joined: Sat Aug 27, 2005 10:10 am
Location: Ljubljana-Dravlje

Postby iKst » Tue Mar 28, 2006 6:18 pm

Si preprican, da je ta turbina dovolj pretocna, da ne bo dusila motorja ?
iKst
Profesijonalac
 
Posts: 346
Joined: Thu Aug 18, 2005 2:38 pm
Location: Trbovlje

Postby SunShiner » Tue Mar 28, 2006 9:01 pm

T15? sam to je pa res mejhna zadevca... jst sm bil zihr da bos sel na T25, se mi zdi se najbolj primerna :)
Powered by Nissan 200SX Silvia S14 260+hp&340+Nm
and GhettoMobil BMW E30

Image
User avatar
SunShiner
Profesijonalac
 
Posts: 261
Joined: Sat Aug 20, 2005 2:43 pm

Postby ajey_e30 » Tue Mar 28, 2006 10:27 pm

iKst wrote:Si preprican, da je ta turbina dovolj pretocna, da ne bo dusila motorja ?


a ce sta 2 bo dost :evil: :twisted:
User avatar
ajey_e30
Profesijonalac
 
Posts: 294
Joined: Sat Aug 27, 2005 10:10 am
Location: Ljubljana-Dravlje

Postby ajey_e30 » Tue Mar 28, 2006 10:29 pm

SunShiner wrote:T15? sam to je pa res mejhna zadevca... jst sm bil zihr da bos sel na T25, se mi zdi se najbolj primerna :)


ce bo kaka iz neba padla bi bla bolsa vrjanta!
mogoce ves za kaksno ali 2?
User avatar
ajey_e30
Profesijonalac
 
Posts: 294
Joined: Sat Aug 27, 2005 10:10 am
Location: Ljubljana-Dravlje

Postby iKst » Tue Mar 28, 2006 10:35 pm

Ja nevem, ko kolk je sploh deklarirana ta turbina ? Pa zakaj 2 ?

Dobr, ce mas glih pr roki zadevo, samo bi se splacal pogledat za kaksno T3 iz kaksnega forda ali kaj podobnega.
iKst
Profesijonalac
 
Posts: 346
Joined: Thu Aug 18, 2005 2:38 pm
Location: Trbovlje

Postby ajey_e30 » Tue Mar 28, 2006 11:03 pm

iKst wrote:Ja nevem, ko kolk je sploh deklarirana ta turbina ? Pa zakaj 2 ?

Dobr, ce mas glih pr roki zadevo, samo bi se splacal pogledat za kaksno T3 iz kaksnega forda ali kaj podobnega.



kateri fordi so jo pa imeli? ker imam par stvari naraspolago!
User avatar
ajey_e30
Profesijonalac
 
Posts: 294
Joined: Sat Aug 27, 2005 10:10 am
Location: Ljubljana-Dravlje

Postby SunShiner » Wed Mar 29, 2006 1:02 am

meni osebno se bi-turbo ne zdi glih ql ideja... drgac pa trenutno zal ne vem za nobeno t25 da bi se prodajala..
Powered by Nissan 200SX Silvia S14 260+hp&340+Nm
and GhettoMobil BMW E30

Image
User avatar
SunShiner
Profesijonalac
 
Posts: 261
Joined: Sat Aug 20, 2005 2:43 pm

Postby iKst » Wed Mar 29, 2006 9:43 am

Sierre cossie so mele T3, pa escorti tudi, ce se ne motim (ali T28). V angliji se T25 iz nissanov S13 prodajajo po okoli 100 funtov, pa tudi na kaksnem italjanskem odpadu se pomoje da kaksno malo vecjo zadevo dobit.
iKst
Profesijonalac
 
Posts: 346
Joined: Thu Aug 18, 2005 2:38 pm
Location: Trbovlje

Postby ajey_e30 » Thu Mar 30, 2006 12:03 pm

iKst wrote:Si preprican, da je ta turbina dovolj pretocna, da ne bo dusila motorja ?


baje so T15 dajal na calibre tko da bi mogla bit dost pretocna ...

dal bomo samo eno gor ker za 2 je prevec dela
User avatar
ajey_e30
Profesijonalac
 
Posts: 294
Joined: Sat Aug 27, 2005 10:10 am
Location: Ljubljana-Dravlje

PreviousNext

Return to Moj avto

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron