Optimiziranje delovanja serijske rocne zavore

Moderator: SD.com team

Optimiziranje delovanja serijske rocne zavore

Postby LMG » Wed Oct 05, 2005 10:20 pm

Je ?e kdo naredil kaj v tej smeri? (boben+pakne) Morda naliti agresivnej?i material na pakne? Narediti zareze v boben?
Any ideas?
LMG
K.I.T.T.
 
Posts: 145
Joined: Fri Aug 19, 2005 7:40 pm

Postby iKst » Thu Oct 06, 2005 12:10 am

Jaz vem da na 200sx prime rocna ko satan ?e serijsko. Pr 100kmh lahko zablokira? kolesa brez problemov. Pa ma isti sistem kot bmwji, pakne v zadnjih diskih.

Pri bmwju baje ni takega efekta, kar se mi zdi cudno, glede na to da je isti princip. Mogoce bi sinter lahko nalil gor kake hude obloge, bolj agresivne. Jaz bom sprobal najprej, pol bom pa vidu. Trenutno so na avtu novi diski in obloge za rocno, upam, da si bom lahko pomagal kaj s tem setupom.
iKst
Profesijonalac
 
Posts: 346
Joined: Thu Aug 18, 2005 2:38 pm
Location: Trbovlje

Postby Eddy » Thu Oct 06, 2005 10:39 pm

Ni pomoci...men se stalno pregrevajo pakne ob vsakem nalivu ko si pomagam z rocno v zacetkih drifta....hidravlicna je najbolj?a re?itev...

a to za Matetov stroj spra?uje?? :)
E30 325iDA....
DA does not stand for Diesel Automatic...
...it stands for Drift Alterd....
User avatar
Eddy
Mr.PIMP
 
Posts: 453
Joined: Sun Aug 21, 2005 6:51 pm
Location: ljubljana-dravlje

Postby Mitja » Fri Oct 07, 2005 5:43 pm

Jaz bi jih nastavil zadaj v bobnih na max, tako da malo grabijo takoj ko avto postavi? na tla. Potem, ko se malo "usedejo" pa nastavi? ?e na rocici, da prime ?e v parih zobih, tako da prime takoj, ko potegne? rocico in se nima casa pregrevati ali prevec obrabljati in s tem raz?telati. Potem mora prijeti tako, kot je rekel Ikst.
/_/_/III*III\_\_\ ...............objects in mirror are losing
Mitja
Novinec
 
Posts: 8
Joined: Sat Aug 20, 2005 8:04 pm
Location: Ljubljana

Postby LMG » Fri Oct 07, 2005 7:46 pm

Mitja wrote:Jaz bi jih nastavil zadaj v bobnih na max, tako da malo grabijo takoj ko avto postavi? na tla. Potem, ko se malo "usedejo" pa nastavi? ?e na rocici, da prime ?e v parih zobih, tako da prime takoj, ko potegne? rocico in se nima casa pregrevati ali prevec obrabljati in s tem raz?telati. Potem mora prijeti tako, kot je rekel Ikst.

To sem ?e probal, pa ni nekega ucinka :? Se bom malo igral pa vam porocam.
LMG
K.I.T.T.
 
Posts: 145
Joined: Fri Aug 19, 2005 7:40 pm

Postby LMG » Fri Oct 07, 2005 7:47 pm

Eddy wrote:a to za Matetov stroj spra?uje?? :)

Matetov stroj ima ?e hidravlicno, sam ?e vgraditi jo je treba.
LMG
K.I.T.T.
 
Posts: 145
Joined: Fri Aug 19, 2005 7:40 pm

Postby LMG » Sat Dec 31, 2005 5:03 pm

Tezavo sem "resil" z novimi paknami za rocno zavoro ter drejanjem diska znotraj( tekalna povrsina paken) Sedaj rocna prime vsaj za silo(za snezne razmere) Razlika je ogromna.
LMG
K.I.T.T.
 
Posts: 145
Joined: Fri Aug 19, 2005 7:40 pm


Return to RWD

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron